dinsdag 16 april 2013

Eindelijk Lente !!!!!

Na een druk weekend ben ik gisteren lekker in de tuin aan het werk geweest.

Ik heb mijn koude-kas gerepareerd, deze was door de storm een beetje beschadigd. Een boven luik was losgewaaid dus die heb ik met andere schroeven weer netjes vastgezet.
Verder ben ik bezig geweest om wat plantjes uit de mini-kas die binnen op de vensterbank staat over te planten naar de tuin. De nachtvorst is nu wel weg dus durf ik het aan.

Ik loop elke dag een rondje door de tuin om te kijken of er weer wat nieuws is opgekomen en of alles er nog netjes bij staat. Met dat beetje zon van de afgelopen dagen kan je goed zien dat de tuin elke dag een beetje groener wordt. Alles begint uit te lopen, heerlijk.

Deze gelukzoeker genoot zichtbaar van de zon. Ik heb deze bolletjes 2 jaar geleden via de school van mijn dochter gekocht en ieder jaar komt hij weer op. Ik heb ze in een pot staan en doe er verder niks aan. Staan ook de hele winter gewoon buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten