vrijdag 12 april 2013

Veranderingen

Ik ben een beetje aan het spelen met alle mogelijkheden op het blog vandaar dat de site er anders uit ziet dan normaal.
Zou het aan de lente liggen dat ik hiermee bezig ben of is het gewoon tijd voor wat nieuws!!
Ik denk het laatste. Er is zoveel mogelijk maar dat moet ik nog ontdekken en aangezien ik tijd over heb is dat een mooi moment.

Ik ben op het moment lekker bezig zaden op te kweken tot planten.
Het meeste staat binnen op de vensterbank in de zon maar niet alles komt op, misschien doe ik wel wat fout.
Ik ben ook maar een gewone dame die alles zelf wil uitproberen.

In de tuin zelf moet ik de rechter border nog gaan verbouwen en opkuisen  maar daar was het al die tijd nog veel te koud voor. De lente komt er nu eindelijk aan dus kan ik volgende week gaan starten. Aankomend weekend moet ik de verjaardag van mijn dochter vieren en dan is het niet zo handig als de tuin overhoop ligt.

Ik ben allang blij dat het warme weer eraan zit te komen, je ziet alles in de tuin nu per dag groener en mooier worden. Heerlijk, sta te popelen om aan de slag te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten